הכירו את פלטפורמות בניית האתרים הפופולאריות בעולם

זמן קריאה: 3 דקות

החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? הכירו את שופיפיי, וויקס, וורדפרס – פלטפורמות בניית האתרים הפופולאריות בעולם. מה הייחוד של כל פלטפורמה, למי כל פלטפורמה מתאימה ומה העלות שלה? כל התשובות במאמר הבא

 

בעידן של ימינו, כמעט לכל עסק ברחבי העולם יש אתר אינטרנט ואם אין לך אתר אתה כנראה שאתה פשוט לא קיים. לפי איגוד העסקים הקטנים בארצות הברית, עסקים שיש להם אתר אינטרנט דיווחו על הכנסות שנתיות גבוהות ב-39 אחוז מההכנסות של עסקים ללא אתר. אתר אינטרנט יאפשר לכם לפנות לקהלים חדשים, להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, יקל על הלקוחות ליצור עמכם קשר, יגביר את האמינות של העסק שלכם ויוביל אותו להצלחה. ישנן שלוש פלטפורמות עיקריות לבניית אתרים: שופיפיי (Shopify), וויקס (WIX) ו-וורדפרס (WordPress). שלושת הפלטפורמות המוצגות במאמר מתאימות לאתרים מקומיים ולאתרים שמשווקים את מוצריהם לקהל בינלאומי. אם עוד לא החלטתם האם אתה צריכים לבנות אתר תוכלו להיעזר במאמר הזה , ואם החלטתם לבנות אתר, הנה כל מה שרציתם לדעת על הפלטפורמות האלה לבניית אתרים.

השוואה בין פלטפורמות בניית האתרים וויקס שופיפיי ווורדפרס בסרטון הבא:

שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמה למסחר אלקטרוני מבוססת ענן, המיועדת לעסקים קטנים וגדולים המוכרים מוצרים באינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת לכם להקים ולנהל חנות וירטואלית, גם אם אין לכם ידע וניסיון בבנייה ובתכנון אתרי מכירות. הפלטפורמה, שנוסדה בשנת 2004 על ידי שלושה חברים שרצו להקים חנות מקוונת למכירת ציוד סנובורד, מארחת למעלה מחצי מיליון חנויות ונחשבת לפלטפורמת המסחר האלקטרוני השנייה בגודלה בעולם. בעזרת שופיפיי, תוכלו למכור את המוצרים שלכם בכל זמן ולכל מקום בקלות ובנוחות מירבית. הפלטפורמה כוללת מגוון אפשרויות עיצוב לבחירתכם, והיא מציעה מגוון כלים כמו ניהול משלוחים, הזמנות, מוצרים, שיווק ועוד.

אחד מהעסקים הרבים שהקים חנות מקוונת דרך פלטפורמת שופיפיי, הוא מותג הקוסמטיקה של קיילי ג׳נר. האחות לבית משפחת קרדשיאן, מוכרת את האיפור שלה בחנות מקוונת המאופיינת בעיצוב צבעוני המדבר לקהל היעד שלה. העלות של הקמת חנות באמצעות פלטפורמת שופיפיי נעה בין 29 דולר בחודש לחבילה הבסיסית ועד 299 דולר בחודש לחבילה מקצועית. למחירון המלא של חבילות שופיפיי ליחצו כאן.

מחירי חבילות שופיפיי

 

וויקס

וויקס היא פלטפורמה ישראלית לבניית אתרי אינטרנט שנוסדה בשנת 2006. היא מאפשרת לכל מי שאין לו ידע בתכנות, בקידוד ובעיצוב אתרים להקים אתר במהירות ובנוחות. תוכלו לעצב את האתר בקלות ולבחור מתוך מגוון ערכות נושא בהתאם לתחום העסק שלכם. הפלטפורמה מיועדת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להקים אתר בסיסי, דף נחיתה או חנות מקוונת קטנה. לוויקס יש יותר מ-110 מיליון משתמשים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עלות בניית אתר דרך וויקס היא ללא תשלום, מלבד רכישת הדומיין והאחסון של האתר שיכולה לנוע בין 4.5 דולר בחודש עבור תעבורה בנפח של ג׳יגה אחד ועד ל-24.5 דולר בחודש עבור תעבורה בנפח של 20- ג׳יגה.

וויקס מחירים עבור חבילות של בניית אתר

וורדפרס

וורדפס היא מערכת לניהול תוכן שמופצת באופן חופשי תחת רישיון GPL (הרישיון הציבורי הכללי של גנו). המערכת מתאימה להקמת כל אתר – קטן וגדול כאחד, עבור כל בית עסק ובכל תחום. כשליש מאתרי האינטרנט בעולם פועלים על פלטפורמת וורדפרס, בזכות היותה עומדת בתקני הרשת המקובלים, ידידותית למנועי חיפוש, מכילה מערכת לניהול קבצי מדיה ומערכת תגובות מובנית, ומשום שהיא מאפשרת לעקוב אחר שינויי עריכה באתר. בניית אתר דרך פלטפורמת וורדפס לא בהכרח מצריכה ידע קודם בבניית אתרים, אך מומלץ להיעזר במדריכים שיסייעו לכם בבניית האתר. למרות זאת, וורדפרס נחשבת לפלטפורמה הרבה יותר טכנית ומקצועית ולכן רוב באנשים שאינם בעלי אוריינטציה טכנולוגית לא יסתדרו עם מערכת זאת ללא הדרכה צמודה מגורם מוסמך.

אתר האינטרנט של מגזין האופנה המפורסם ״ווג״, הוא דוגמה לאתר מוצלח במיוחד שמשתמש בפלטפורמת וורדפרס. האתר כולל מגוון כתבות בנושאי אופנה, יופי ועיצוב הבית, והעיצוב שלו, ממש כמו המגזין – מלא בסטייל. העלות של בניית אתר דרך וורדפס היא חינמית, אך יש צורך לרכוש דומיין ושירות אחסון לאתר.

כמו כן, לצד אתרים של חברות מפורסמות ניתן לבנות גם בוורדפרס אתרי חנות לעסקים קטנים כמו – חנות למכירת קאפקייקס, חנות למכירת מפיץ ריח חשמלי, חנות למכירת סודוקו וכל דבר שתוכלו להעלות על הדעת 🙂

אנחנו בונים אתרים על כל שלושת הפלטפורמות הנ”ל ונשמח לסייע לכם בבניית האתר האולטימטיבי המתאים לצרכים שלכם. למידע נוסף ומחירים אתם מוזמנים ללחוץ על הקישו הבא- מחירון בניית אתרי אינטרנט.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.