בניית אתרים לרופאים – כל מה שחשוב לדעת במקום אחד
זמן קריאה: 7 דקות מדוע חשוב לרופאים לבנות אתר אינטרנט? מה חשוב להציג באתר של רופאים? והאם כדאי לשדרג את האתר הישן או להשקיע באתר חדש? כל התשובות במאמר
מכירים את זה שאתם מחפשים משהו בגוגל או בפייסבוק ואז אתם מקליקים על מודעה שנראית לכם מעניינת ובמקום להגיע לאתר החברה אתם מגיעים לדף תמציתי וייעודי שאמור לתת לכם הכוונה מדויקת לסיבה שבגינה לחצתם על המודעה? הדף הזה נקרא דף נחיתה.
לשכנע את הגולשים שהגיעו אליכם דרך קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או דרך גוגל להמשיך לאתר שלכם ולהפוך בהמשך ללקוחות. ישנו מגוון עצום של סוגים שונים של דפי נחיתה שעוצבו עבור מטרות שונות עבור חברות שונות מתעשיות שונות.
למרות השוני העצום, דבר אחד משותף לכל דפי הנחיתה- הם מדגישים את התועלות שיצמחו ללקוח במידה ויבחר להשתמש בשירותי החברה או במוצריה. בנוסף, בכל דפי הנחיתה יהיו קריאות לפעולה שמטרתן לעודד את הגולשים לבצע פעולה אקטיבית “כאן ועכשיו”. למשל, “הירשמו עכשיו לקבלת מדריך חינם”, 50% הנחה למזמינים היום” וכד’.
פוסטים וקמפיינים שעסקים עושים בפייסבוק פעמים רבות יפנו את הגולשים לדף נחיתה ספציפי שאמור לעורר את סקרנותם ולעודד אותם להשאיר פרטים או לעבור לאתר העסקי. אנחנו עושים דפי נחיתה קלילים שמותאמים ואטרקטיביים בדיוק למטרה זאת.
עסקים רבים צריכים ליצור דף נחיתה בכדי למכור מוצר או אירוע באופן חד פעמי. אנחנו מציעים דפי נחיתה עם אפשרות לסליקה בכדי לאפשר לעסקים לפתור בעיה זאת בעלות סבירה והשקעה נקודתית.
דפי נחיתה לקמפיינים בגוגל נועדו בכדי לספק לגולשים מידע מדויק הרלוונטי בצורה מושלמת לביטוי שחיפשו בגוגל. אנו עושים דפי נחיתה ממוקדים שנועדו לסייע לגולשים שנחשפו לדפי הנחיתה שלכם להפוך ללקוחות.
עסקים רבים בתחילת דרכם מעדיפים להימנע מהעלות הגבוהה של הקמת אתר. למרות זאת, הם עדיין רוצים להשיג נוכחות סבירה באינטרנט שתאפשר להם להציג את כרטיס הביקור העסקי עבור לקוחותיהם. פתרון זה הינו הפתרון האידיאלי עבורם.
אין ספק שאתר אינטרנט איכותי הוא הבסיס לשיווק העסק באינטרנט אבל כדי שדריסת הרגל שלכם בזירה האינטרנטית תהיה מושלמת ומגוונת תהיו חייבים להשתמש בכלים נוספים שיסייעו לכם לקדם את העסק.
האתר שתבנו יכול לשמש ככלי מצוין לצרכי קידום אורגני של העסק שלכם בגוגל. ברגע שהחלטתם להיכנס לתחום של קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק תהיו חייבים להשתמש בדפי נחיתה שבנויים בצורה אחרת מהצורה שבה אתרי אינטרנט בנויים. דפי נחיתה יש יכולת אמיתית להפוך תנועה שמגיעה למודעות שפרסמתם לשיחות טלפון ולהזמנות של שירותים ומוצרים שיתורגמו בפועל להגדלת המכירות.
בואו נחשוב על זה לרגע, נכון שיש מצבים שבהם נפרסם מודעות ממומנות כלליות יחסית ואז נוכל לצפות שדף הבית של האתר שלנו יעשה עבודה מספיק טובה עבור הגולשים שלחצו על המודעה והגיעו אל האתר שלנו. אבל מה אם אנחנו רוצים לשווק במודעות שירות ספציפי למשל- הקמה של דפי נחיתה. במצב כזה, ברור שמי שלחץ על המודעה רוצה להגיע לדף ייעודי שמסביר על דפי נחיתה ולא מעוניין לקבל את כל האינפורמציה הכללית שמוצגת בדף הבית.
כל היופי בדף נחיתה ייעודי הוא שתוכלו להקים דף נחיתה עבור כל סוג קמפיין שרק תרצו ולא תצטרכו לשנות את כל המבנה של האתר. כשלקוח פוטנציאלי ילחץ על המודעה שפירסמתם הוא יגיע לדף הנחיתה שלכם ויקבל בדיוק את האינפורמציה שלשמה הוא לחץ על המודעה.
המחירים של דפי הנחיתה משתנים בהתאם לסוג הדף, היקף התכנים, רמת העיצוב וכדומה. ככל שתדרשו לכמות גדולה יותר של תכנים כך העבודה תימשך יותר זמן ותהיה יקרה יותר. אם תרצו לבחון ביצועים של דף דומה אבל עם מאפיינים שונים כדי לדעת לפני שמתחילים להוציא סכומים גדולים על שיווק מה עובד יותר טוב- המחיר יעלה בהתאם להיקף הבדיקה.
ככלל דף נחיתה פשוט ובסיסי לא אמור לעלות לכם הרבה כסף, אם תבקשו את המינימום שבמינימום מבחינת עיצוב, תכנים ואפקטים תוכלו למצוא בשוק דפי נחיתה החל מ-600 שקל. אם תבקשו דפי נחיתה מורכבים עם אפקטים ועיצובים ייחודיים יהיה עליכם להשקיע סכומים גדולים יותר אשר עשויים להגיע עד ל-10,000 שקל עבור דף נחיתה מושקע וייחודי.
אם אתם אלופי קמפיינים בגוגל אדוורדס ותותחיות קמפיינים ממומנים בפייסבוק אין שום סיכוי שהמודעות שתעשו יהיו שוות משהו בלי דפי נחיתה מעוצבים ואטרקטיביים. לדפי נחיתה יש חשיבות עצומה בהצלחת הקמפיין ויש שניות בודדות שבהן הדפים יוכלו לשכנע את הלקוחות שלכם האם הם הגיעו למקום הנכון או שעדיף להם לעבור למודעה הבאה.
דפי נחיתה צריכים להסביר ללקוח במהירות שיא שהוא הגיע למקום הנכון, שהחברה שלכם היא החברה הנכונה, שאתם מציעים לו הצעה שאי אפשר לסרב לה ובמקרה הכי טוב- שמדובר בהצעה כל כך טובה שכדאי לו לשתף אותה עם החברים שלו.
העיצוב של דפי נחיתה הינו קריטי עבור הצלחת הקמפיין הממומן והעברת המסר השיווקי שלשמו עבדתם להפקת הקמפיין.
בכל הנוגע למודעות ממונות הגולשים נוטים להתנהג במהירות ובלי סנטימטים עבור מפרסמי המודעות. משמעות הדבר היא שאם העיצוב שלכם אינו מקצועי, הגולשים לא יהססו לנטוש את דף הנחיתה בכדי להמשיך למודעה הבאה.
חשוב להבין שהעיצוב לבדו לא יעבוד והלקוחות לא יישארו זמן רב בדף הנחיתה גם אם הדף מעוצב בצורה מדהימה אבל התוכן לא מתאים לעיצוב. הבנייה של הדף נחיתה שלכם צריכה להיות מושלמת על כל היבטיה כדי שהיא תהיה אפקטיבית.
העיצוב צריך להיות מקצועי, פשוט, ברור, משכנע ותואם לצבעי ורוח המותג שאתם מנסים לקדם.
זמן קריאה: 7 דקות מדוע חשוב לרופאים לבנות אתר אינטרנט? מה חשוב להציג באתר של רופאים? והאם כדאי לשדרג את האתר הישן או להשקיע באתר חדש? כל התשובות במאמר
זמן קריאה: 2 דקות אופן הצגת הפרויקטים באתר עשוי להשפיע רבות על ההצלחה של החברה. לפניכם טיפים איך לעשות זאת נכון בשעה טובה השלמתם פרויקט מוצלח בחברה
זמן קריאה: 3 דקות החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? הכירו את שופיפיי, וויקס, וורדפרס – פלטפורמות בניית האתרים הפופולאריות בעולם. מה הייחוד של כל פלטפורמה, למי כל פלטפורמה מתאימה
זמן קריאה: 5 דקות כל מה שרציתם לדעת על פלטפורמת המסחר האלקטרוני Shopify, למה כדאי גם לכם להתחיל בתהליך של בניית חנות שופיפיי וכמה טיפים לעיצוב החנות שלכם
זמן קריאה: 4 דקות לנו הישראלים יש בעיה, אנחנו רוצים הכול הכי מהר, הכי יפה, הכי טוב והכי זול ☺ מה הבעיה? שיש תהליכים בחיים שמי שקונה בזול משלם
זמן קריאה: 3 דקות כיום יש המון דרכים שונות ומועילות שדרכן ניתן לשווק את העסק שלנו באינטרנט. ניתן לראות עסקים רבים שמסתפקים בשיווק העסק ברשתות החברתיות, באינדקסים ייעודיים לבעלי
מעוניינים להגדיל את היקף המכירות באמצעות פרסום ממומן בגוגל?
ROSH DIGITAL הינה חברת שיווק דיגיטלי שמספקת שירותי- בניית אסטרטגיה שיווקית, בניית אתרים, עיצוב אתרים, אפיון אתרים, קידום אתרים, שיווק ברשתות החברתיות, מיתוג ועוד. נשמח לספק מענה לצרכי העסק שלכם בתחום השיווק באינטרנט ולסייע לעסק שלכם לפתור את הבעיות והאתגרים העומדים בפניכם. אם תעבדו איתנו תוכלו להתרכז במה שאתם טובים ואוהבים לעשות ולא תצטרכו “לשבור את הראש” על איך לשווק את העסק.
Rosh Digital 2018 © All rights Reserved
אין להעתיק תוכן מכל סוג ללא
אישור מפורש בכתב מבעל האתר.