השיטות האפקטיביות ביותר לשיווק אתר אינטרנט חדש בחינם!

זמן קריאה: 3 דקות
השיטות האפקטיביות ביותר לשיווק אתר אינטרנט חדש בחינם!

שיווק אתר אינטרנט בחינם, האם יש דבר כזה?

מזל טוב! יש לכם אתר אינטרנט חדש והוא נראה מדהים ומעביר לקוחות שלכם בדיוק את המסרים שרציתם שיעביר כבר בשלב האיפיון (לפני שהתחלתם לבנות אותו), אבל איך בדיוק הלקוחות שלכם אמורים בכלל לדעת שהוא קיים?

אין מה לעשות, בעידן האינטרנט המציאות היא כזאת שגם יש לכם את האתר/מוצר הכי טוב בעולם אבל הוא לא משווק בצורה הנכונה אף אחד אבל אף אחד לא ידע על קיומכם. לצד היתרונות האדירים הקיימים בעידן האינטרנט החיסרון המרכזי הוא חוסר הנוכחות הפיזית, בעבר מספיק שהייתם פותחים חנות, מציבים שלט פרסום לעסק ולאט לאט האנשים שהיו עוברים ליד אמצעי הפרסום היו מתחילים לקלוט שיש לכם עסק חדש.

באינטרנט המצב הוא הפוך, אף אחד לא יגלה במקרה שפתחתם עסק אם האתר שלכם לא מקודם בצורה נכונה. אבל… אם כן תבצעו את הפעולות הנכונות תוכלו לייצר חשיפה אדירה שתגרום לעסק שלכם להיות משווק בתקציבים סבירים עבור כמויות אנשים שאין שום סיכוי בעולם שהיו נחשפים אליו לפני עידן השיווק באינטרנט.

באינטרנט קיימים כלים רבים כמו פייסבוק, גוגל לינקדין, אתרי תוכן ואינדקסים שיכולים לאפשר לאתר שלכם להיחשף לכמות רבה של  לקוחות כבר מהרגע שהוא עלה לאוויר. הבעיה היא שרוב הדרכים האלה מצריכות שימוש בקידום ממומן והן יכולות לעלות הרבה מאוד כסף במיוחד אם אתם לא יודעים מה אתם עושים.

במאמר זה נמליץ לכם על כמה שיטות שנחשבות לאפקטיביות במלאכת שיווק אתר אינטרנט בחינם:

SEO) Search engine optimization)

תוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה משמעותית וללא עלות באמצעות קידום אורגני מבוסס תוכן. אנו ממליצים להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל בכדי להבין מהן מילות המפתח האסטרטגיות שבהן כדאי להשתמש.

ההמלצה שלנו היא לא להתמקד במילות המפתח הכי מבוקשות שכולם מנסים לקדם אלא במילות מפתח אסטרטגיות בעלות פופולאריות נמוכה יותר שתוכלו באמצעותן להתבלט לעומת המתחרים שלכם.

אם תפעלו בצורה עקבית ונכונה תוך מספר חודשים תוכלו להגיע למצב שבו האתר שלכם קודם בצורה רבה בלי ש”שרפתם” תקציבים רבים על קידום ממומן.

שיווק אתר באמצעות חתימה ממותגת לאימייל

שיווק אתר אינטרנט בחינם באמצעות חתימה ממותגת במייל

אחד המהלכים הפשוטים והבסיסיים ביותר הוא צירוף חתימה ממותגת באופן אוטומטי לכל מייל שתשלחו בכדי להכניס את המותג והאתר שלכם לתודעה הצרכנית. תשקיעו קצת מחשבה וזמן בכדי להפוך את המותג שלכם למותג קל לזיהוי ומספיק ייחודי בכדי למשוך תשומת לב של מי שייחשף אליו.

אם תחשבו לרגע כמה מיילים אנחנו שולחים בשבוע ומה היה קורה אילו היה מצורף לכל אחד מהמיילים קישור לאתר שלנו אז תגלו שמדובר במספר לא מבוטל של אנשים שאנחנו יכולים לחשוף לאתר בקלות וללא עלות.

 שיווק אתר באמצעות קישורים מאתרים אחרים

אחת הדרכים הפופולאריות להראות למנועי החיפוש שהאתר שלכם איכותי ורלוונטי הוא בניית מערך קישורים מאתרים חזקים בתחום העיסוק של האתר שלכם. בכדי להגדיל את מערך הקישורים לאתר שלכם תוכלו לבצע את אחת מהפעולות הבאות- כתיבת מאמר לבלוג של אתר מקביל בתמורה לשיתוף קישור לאתר שלכם, פרסום תגובות בפורומים מקצועיים וציון הלינק לאתר שלכם וכד’.

בתהליך בניית הקישורים לאתר שימו לב כי אתם מקשרים את האתר שלכם מאתרים חזקים ומובילים ולא מאתרים חלשים שאין בהם כניסות. התמקדו בקישורים מאתרים רלוונטיים ולא מאתרים אקראיים שלא קשורים לתחום שלכם.

קישורים מאתרים חיצוניים לאתר שלנו הם חלק בלתי נפרד מעולם הקידום האורגני אבל לגוגל יש את היכולת לזהות מתי הם מבוצעים בצורה טבעית ומתי הם מבוצעים בצורה מלאכותית. לכן, אם תקשרו “במכה” מלא קישורים מאתרים שונים קחו בחשבון שאתם לוקחים סיכון ואולי המהלך יוביל לתוצאה הפוכה. ההמלצה שלנו היא לבצע את המהלכים בהדרגה בכדי לגרום לכך שתקבלו קישורים איכותיים לאתר שבטווח הארוך ישפרו את מיקומכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

שיווק אתר אינטרנט באמצעות “גוגל לעסק שלי  

הרישום בפלטפורמת העסקים של גוגל הוא חינמי ובנוסף גוגל מציעה רעיונות לקידום האתר שלכם בחינם. תוכלו לשתף תמונות, להציע מבצעים ולפרסם באופן ספציפי למכשירים סלולריים. גוגל מציעה הכוונה לעסק שלכם ומאפשרת ללקוחות להתקשר אליכם ישר מהמכשיר הנייד שלהם.

אם יהיה לכם את המשמעת והאנרגיות להתעסק עם כל המהלכים החינמיים לקידום האתר ותרגישו שנגמרו לכם הרעיונות איך לשווק את העסק אז תוכלו לפנות אלינו כדי להבין את האפשרויות העומדות בפניכם.

שימו לב כי קידום אתר הינו ריצה למרחקים ארוכים. קיימים שני אלמנטים אשר משפיעים על הקצב שלכם- הראשון הוא קצב הלימוד שלכם לטכניקות חדשות והשני הוא הזמן שייקח לכל מהלך שביצעתם לקבל את החשיפה מגוגל ומקהל היעד שלכם בכדי להעלות את הדירוג שלכם.

אם תרצו לקבל מידע נוסף לגבי קידום האתר שלכם צרו קשר עוד היום!

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. Erez

    מאמר ממצא ומעניין! חשוב לכל בעל עסק.

  2. RoshDigital

    שמחים לשמוע 🙂

התגובות נעולות.

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.