קידום אפליקציות בגוגל  – 3 טיפים למתחילים

זמן קריאה: 3 דקות

אתם מעוניינים להגדיל את כמות ההתקנות של האפליקציה שלכם?

תוכלו לעשות זאת בעזרת שימוש נכון באפשרויות הפרסום של גוגל אדס. לגוגל יש מגוון עצום של כלי פרסום אפקטיביים למפרסמים מתחומים שונים שרוצים להשיג מטרות שונות. בין הכלים של גוגל ניתן למנות את גוגל שופינג, קמפיינים דיספליי לאתרי תוכן, קמפיינים לרשת החיפוש, קמפיינים ליוטיוב, וכמובן קמפיינים לקידום אפליקציות. היופי הוא שאת כל אפיקי הפרסום הנ”ל ניתן לנהל בצורות שונות דרך ממשק הניהול של גוגל אדס. למרות העלויות שעשויות להיות גבוהות, קיים יתרון משמעותי בקידום ממומן של אפליקציות והוא שהפעילות השיווקית הינה מאוד ממוקדת ומהירה וניתן להשיג תוצאות ולשפר תוך כדי תנועה. זאת בניגוד לאפיקים אחרים כמו קידום אורגני שמצריך הרבה מאוד עבודה “מסביב” (למשל, בניית קישורים מאתרים) בלי להתעסק בתכל’ס של השיווק.

האפליקציה הפופולרית ביותר בעולם היא Google Play – חנות מקוונת של גוגל המאפשרת לכם להוריד אפליקציות בחינם ובתשלום, משחקי וידאו, מוזיקה, סרטים, ספרים וסדרות. אם נדבר במספרים, אנשים הורידו את האפליקציה הזו יותר מ-500 מיליארד פעמים. אם גם אתם חולמים שהאפליקציה שלכם תהיה כזו פופולרית, אתם חייבים לשווק אותה. ישנם מליוני אפליקציות, וכדי שהגולשים יבחינו דווקא באפליקציה שלכם אתם זקוקים לפרסום. אחת מהדרכים לקדם את האפליקציה שלכם היא באמצעות היישום – App Campaigns של גוגל.

קידום אפליקציות בגוגל
קידום אפליקציות בגוגל

 

כך תגדילו את כמות ההתקנות באמצעות קידום אפליקציות בגוגל

גוגל אדס, פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לקדם לא רק אתרים, אלא גם אפליקציות. באמצעות App Campaigns תוכלו להקים מודעה ממומנת שתקדם את האפליקציה שלכם, בין אם היא מיועדת למערכת ההפעלה אנדרואיד ובין אם למערכת ההפעלה IOS. כך תוכלו להגדיל את פוטנציאל החשיפה של הגולשים לאפליקציה ובהתאם תגדילו את כמות ההורדות וההתקנות שלה. המודעה שתקדם את האפליקציה שלכם תופיע גם במנוע החיפוש של גוגל, גם באפליקציית Google Play וגם ב-Youtube. כל שעליכם לעשות כדי לקדם את האפליקציה שלכם, היא לבנות מודעה קצרה. המודעה אמורה לכלול ארבע שורות הכוללות הסבר על מהות האפליקציה ומהי המטרה שלה. ניתן להוסיף למודעה תמונה או וידאו. המודעה תוצג בהתאם למילות המפתח אותן הגדרתם הקשורות לתחום האפליקציה שלכם. כאשר גולש יקליד את מילות המפתח, תוצג המודעה שלכם במנוע החיפוש. אפשר לנסח את המודעה בהתאם לפעולה שברצונכם שהגולשים יבצעו – הורדה והתקנה של האפליקציה שלכם או ביצוע פעולות שונות כמו הזמנת מוצר.

שימוש במודעות וידאו להגדלת כמות ההורדות של האפליקציה

דרך מומלצת ביותר לקידום האפליקציה שלכם, היא באמצעות מודעת וידאו. זהו למעשה סרטון הממחיש את השימוש באפליקציה שלכם ואת האופן שבו היא עונה לצרכים של הגולשים. למודעת וידאו יש פוטנציאל חשיפה גבוה משום שהיא מושכת תשומת לב רבה של הגולשים ומסבה את עיניהם למודעה שלכם. ניתן לשלב את מודעת הוידאו באמצע סרטון ב-Youtube או לבחור שיוצג במנוע החיפוש של Youtube. בעת הקמת הקמפיין, עליכם לבחור את קהל היעד שיצפה בסרטון לפי מאפיינים כמו גיל, מין ותחומי עניין, והסרטון יופיע רק בפני קהל היעד המתאים. גם במודעות וידאו תוכלו לבחור את הפעולה שאתם מעוניינים שהגולש יבצע – הורדה והתקנת האפליקציה שלכם, כניסה לאתר אינטרנט שיספק הסבר מפורט על האפליקציה או צפייה בסרטונים נוספים בעמוד היוטיוב שלכם כך שתוכלו להגביר את המודעות לאפליקציה שלכם.

 

איך לתכנן את תקציב הפרסום שלכם?

לאלה מכם שפרסמו עד כה רק בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, חשוב לדעת כי התשלום על פרסום דרך גוגל עובד בצורה די דומה מבחינת הגדרת התקציב ואלמנטים נוספים. אתם מגדירים מראש מה התקציב שיש לכם, ומשלמים רק כאשר הגולש ביצע פעולה כמו צפייה במודעה שלכם במשך לפחות 30 שניות, צפייה במודעה כולה או לחיצה על המודעה שלכם. במהלך הקמפיין תוכלו לבדוק את הביצועים של הפרסום שלכם ולהחליט אם לשנות את נוסח המודעה, להחליף את הוידאו, להגדיל את התקציב שלכם או להפסיק את הפרסום. עליכם לקחת בחשבון את הרווח שלכם מכל הורדה של אפליקציה ולהשוות את הרווח לעלות הפרסום. בהתאם לכך תוכלו להחליט על הסכום שתקציבו לקידום האפליקציה שלכם בגוגל.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.