ניהול זמנים מול הלקוחות –
מקדם אתרים טוב חייב להיות אלוף בניהול זמנים. לפני שאתם סוגרים חוזה קידום תוודאו מה נהלי התקשרות, מתי אתם אמורים לדבר ומתי תקבלו מידע על הנעשה בחשבון. אם הכל הולך חלק מההתחלה יתכן שכלל לא תירצו לדבר עם מקדם האתרים כי תהיו כל כך עסוקים בניהול הלידים שתקבלו מהקמפיינים בגוגל. מנגד, יתכן שלאורך העבודה המשותפת יתגלו אתגרים ותהיו חייבים להיעזר במקדם האתרים לצרכי ייעוץ בנוגע ללידים שמגיעים לעסק או בנוגע לעניינים טכניים כאלה ואחרים שעשויים לעלות במהלך בעבודה המשותפת.
מקדם אתרים עם יכולות קופירייטינג –
מומחה קידום אתרים מקצוען חייב להיות בעל ידע בכתיבה שיווקית. ניהול קמפיינים בגוגל מצריך יכולות קופירייטינג הכל משלב יצירת המודעות ועד לתוכן שיוצג בדף הנחיתה או באתר האינטרנט של החברה. גם הקמפיין שבנוי בצורה הכי מקצועית בעולם לא יניב תוצאות במידה והתוכן של המודעות ודפי הנחיתה הינו תוכן שבנוי בצורה חובבנית ולא מניעה לפעולה.
יצירתיות בבניית הקמפיינים –
“MARKETING IS THE TAX YOU PAY FOR BEING UNREMARKABLE”
המשפט הידוע ומוכר בתעשיית הפרסום מדגיש עד כמה חשובה היכולת של המפרסמים ושל בעלי חברות ליצור לעצמם בידול ולהראות מוצר שונה מאשר החברות הקיימות בתעשייה. ככל שהמוצר שלכם דומה לאחרים ככה יהיה לכם יותר קשה לקבל פניות ולסגור עסקאות עם לקוחות פוטנציאליים שכבר יצרו קשר עם החברה.
מקצועיות בפלטפורמת הפרסום גוגל אדס –
חברת קידום האתרים שתיבחרו חייבת להיות עם ההסמכות הנידרשות של תכנית השותפים של גוגל. בנוסף, על חברת קידום האתרים לעמוד בכל הסטנדרטים שגוגל דורשים מבחינת היקף התקציבים שמנוהלים בחשבון המפרסם ורמת הקמפיינים שנמצאים תחת החשבון. בשוק עמוס במפרסמים שאינם בעלי מומחיות בגוגל זה כלי אפקטיבי לסינון מקדמי אתרים שאתם שוקלים להפקיד בידיהם את תקציבי הפרסום שלכם.
מקדם אתרים עם יחסי אנוש –
סוכנות קידום האתרים שתעבוד איתכם צפויה לנהל עבורכם תקציבי פרסום של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בשנה. רצוי מאוד לבחור במקדם אתרים שיש לכם חיבור אישי טוב מולו ושתרגישו בנוח להציף מולו כל בעיה או אתגר שיעלה במהלך העבודה המשותפת.
נשמח לעמוד לרשותכם לייעוץ חד פעמי או פעילות קבועה שתסייע לכם לקדם את האתר בצורה אפקטיבית ומקצועית.
למידע נוסף ליחצו כאן