3 טיפים לשיווק נדל”ן באינטרנט כמו אלופים

זמן קריאה: 2 דקות
שיווק נדל"ן

בשוק הנדל”ן יש המון כסף. עסקה טובה יכולה לסדר אתכם גם לשנה הקרובה. הבעיה היא שלצד הריווחיות הגדולה אשר קיימת בכל עסקה פוטנציאלית, קיים קושי רב בשיווק נדל”ן, קשה מאוד לבלוט באינטרנט וליצור בידול אמיתי כדי שהפניות יגיעו דווקא אליכם. במאמר הקרוב הכנו לכם 3 טיפים פשוטים ואפקטיביים שיסייעו לכם להשיג עוד לידים ועוד עסקאות נדל”ן.

שיווק נדל”ן מקומי

הדרך ליצור דומיננטיות באזור עסקאות הנדל״ן היא על ידי שיווק נדל”ן מקומי באמצעות כלים דיגיטלים מתקמים ויעילים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות גוגל לעסק שלי (Google My Business). מדובר על שירות חינמי של מנוע החיפוש גוגל המיועד לעסקים קטנים וגדולים כאחד. השירות מאפשר לעסקים להזין את פרטי העסק כולל השירות שהוא מציע, הטלפון, המיקום ושעות הפתיחה, וכאשר גולשים יחפשו את אותו שירות במיקום מסוים, העסק יופיע בגוגל מפות. כך ניתן לאתר בקלות ובנוחות רבה את הפרויקטים שלכם לפי פילוח של אזורים.

כלי נוסף המתאים לשיווק מקומי הוא גוגל אדס. גוגל אדס מאפשרת לכם לפרסם מודעות בתשלום לא רק במנוע החיפוש של גוגל אלא גם בג׳ימייל, בחנות האפליקציות Google Play  וביוטיוב. ניתן לפלח את המודעות לפי מחקר מילות מפתח, המיקום הגיאוגרפי של קהל היעד ולפי מאפיינים דמוגרפיים אחרים כמו מין, גיל, תחומי עניין, מקצוע וכו׳. כך תוכלו להבטיח שרק גולשים רלוונטים ייחשפו למודעה שלכם.

שיווק מקומי לחברות נדל"ן
שיווק מקומי לחברות נדל”ן

חוויה ויזואלית

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, ואם תשאלו אותנו וידאו אחד שווה מיליון. כדי למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולעניין אותם בפרויקט נדל״ן מסוים, לא מספיק לפרסם תמונה יפה. הדרך לגרום להם לקום מהספה ולהגיע לאתר הבנייה או למשרד הנדל״ן שלכם, היא באמצעות סרטון וידאו. סרטון כזה ממחיש בצורה הטובה ביותר כיצד ייראה הנכס המתוכנן והוא מעניק חוויה ויזואלית איכותית. ניתן לקדם את הסרטון ביוטיוב, ברשתות חברתיות, באתר האינטרנט, בניוזלטר ובכל אמצעי דיגיטלי אחר.

 

התאמת המסרים לכל קהל יעד


קהל היעד של נכסי הנדל״ן יכול להיות מורכב מקהלים רבים – הורים לילדים שמעוניינים לסייע להם ברכישת דירה, מנהלי חברה המחפשים משרד חדש, זוגות צעירים שרוצים להגשים חלום ולרכוש דירה חדשה, או אנשים שמחפשים דירה להשקעה. לכל קהל יעד צריך להעביר את המסר השיווקי המתאים לו, ובאמצעות שיווק דיגיטלי ניתן לעשות זאת. שיווק בדיגיטל מאפשר לפלח את קהל היעד לפי המאפיינים הדמוגרפיים שלו וכך ליצור מסרים שיווקים שונים ובשפות המותאמות לכל קהל יעד. לפני שאתם מנסחים את המסר השיווקי, חשוב מאוד להיכנס לנעליים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, על מנת להבין מהי הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם, מה ישכנע אותם להגיע אליכם ומהו הפתרון שתוכלו להציע לכל אחת ואחד מהם.

התאמת המסר בשיווק נדל"ן
התאמת המסר בשיווק נדל”ן

 

 

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.