תוכן הוא אחד הכלים היעילים ביותר לקידום חברת הנדל”ן שלך. אבל כדי שהתוכן השיווקי יקפיץ את החברה שלך קדימה, חשוב להימנע מטעויות נפוצות בכתיבה השיווקית, שעלולות להביא לכישלון קמפיינים פרסומיים ולמנוע מהמפרסמים להגיע לתוצאות הרצויות.
הנה 3 טעויות נפוצות בכתיבה שיווקית בנדל”ן :
-
פרסום מידע לא מדויק
חברות נדל”ן שמפרסמות תוכן שיווקי עלולות לעיתים להטעות בחלק מהאלמנטים הפרסומיים שלהן או לספק מידע חסר ללקוחות, מה שעלול לפגוע במוניטין של החברה. אם נפרסם דירת 3.5 חדרים והלקוחות יגלו בהמשך שמדובר בעצם בדירת 3 חדרים עם תוספת מזערית של חדר כביסה, רוב הסיכויים שהם יתאכזבו ולא ירצו את הדירה.
הלקוחות שיגיעו לראות את הדירה הם לא הלקוחות שמעוניינים בסוג כזה של נכס, כך שגם הסיכוי למכור אותו נמוך וגם האמון של הלקוחות בפרסומי החברה עלול להיפגע.
טעויות פרסומיות רבות נעשות לא רק בתוכן שמציג את המוצר עצמו, אלא גם באופי הפרסום. בין אם מדובר במודעות, בעמוד העסק בגוגל, בפוסט בפייסבוק, או במידע באתר האינטרנט של החברה, חשוב להציג את החברה שלך כך שהלקוחות יאמינו למה שהם קוראים.
למשל, אם באתר שלך מוצגות המלצות של לקוחות מרוצים, רצוי שלצד ההמלצה יופיעו שם מלא ותמונה של אותו הלקוח. אחרת מי שקורא את ההמלצה עלול לחשוד שהממליץ לא קיים באמת, שההמלצה מפוברקת או שהחברה שלך לא רצינית.
-
דגש על החברה במקום התועלת ללקוח
האופן שבו חברת נדל”ן מציגה את עצמה הוא אחד הדברים החשובים ביותר באינטרקציה עם הלקוחות. אבל פעמים רבות הפרסום של החברה, של נכסיה ושל הפרויקטים שבהם היא לוקחת חלק מתמקד יותר מידי בחברה עצמה ומעט מדי בתועלת שתצמח ללקוחות מעבודה אתה.
אם באתר האינטרנט של החברה מופיעים בעיקר סרטוני וידאו שמאדירים את החברה עצמה בדרכים כאלה ואחרות או ראיונות עם אנשי החברה שמספרים על פועלם בתחום, הלקוחות עלולים לאבד סבלנות ולחפש את המידע שהם רוצים אצל חברה אחרת. רוב הלקוחות מתעניינים פחות במה שעשית עד היום ויותר במידע ובתוכן שרלוונטי לצרכים שלהם עכשיו.
לכן, בשיווק של פרויקטים חדשים בנדל”ן חשוב שעיקר התוכן שיופיע באתר החברה, בפרסומות ובפלטפורמות השיווק השונות יעסוק בפרויקטים עצמם וביתרונות שלהם ללקוח. מה הם הנכסים שהחברה שלך מציעה? מה התועלת שהלקוחות יפיקו מהם? איך הם ישפרו להם את החיים?
בהקשר זה מומלץ לשלב המלצות אותנטיות של לקוחות על סמך הניסיון האישי שלהם עם נכס ספציפי שרכשו ממך וחוויית הקניה הכוללת שלהם. תוכן כזה מבסס את האמינות שלך אצל הלקוחות, כי כשמישהו אחר מעיד וממליץ עליך, יש לכך השפעה חזקה בהרבה מכל דבר שתגיד על עצמך.
-
כתיבה לא מקצועית
איכות הכתיבה השיווקית משפיעה ישירות על היחס של לקוחות לפרויקט נדל”ן חדש. מבחינת חלק מהלקוחות, תוכן שאינו מושקע יכול להעיד על פרויקט לא מושקע. כתיבה לא מקצועית יכולה לבוא לידי ביטוי בתוכן שמשקף הבנה מעטה בתחום וברור שלא נכתב בידי אנשי מקצוע, אך גם בשגיאות כתיב, בכתיבה לא רהוטה ולא בהירה, ובהעדר עריכה והגהה בסיסיות. הופעה של בעיות ושגיאות כאלה במודעות, בפוסטים ובכתבות של החברה שלך עשויה בהחלט להבריח את הלקוחות מהפרויקט.
סיכום כתיבה שיווקית בנדל”ן
כדי להימנע מכתיבה שיווקית מרושלת שתפגע בקמפיין שלך, יש להיעזר באנשי מקצוע. האסטרטגיה השיווקית של החברה צריכה לכלול קווים מנחים לכתיבה מקצועית של תוכן שיווקי יכולה לעזור לך לוודא שהלקוחות שלך פוגשים תוכן איכותי, מושקע ומזמין, וששיווק פרויקט הנדל”ן שלך לא נתקע בגלל תכנים שיווקיים שירחיקו את הלקוחות.