הצבת מטרות לסטארטאפים בשיטת SMART – כך תעשו זאת נכון
זמן קריאה: 4 דקות מה הסיבה המרכזית שבגללה חברות סטארטאפ נסגרות? במשפט אחד – חברות סטארט אפ רבות משקיעות את מרבית התקציב שלהן על שלבי הפיתוח ובניית המוצר, ו”שוכחות”
מאז שנת 2013 נסגרו כ- 2,406 חברות סטארט אפ. אחת הדרכים למנוע את הכישלון של חברות הסטארט אפ היא באמצעות שיווק דיגיטלי לסטארטאפים
שיווק נועד לסייע לחברות הסטארט אפ, לקדם את המוצר הייחודי אותו הם פיתחו ולשכנע לקוחות לרכוש את המוצר. גם חברות שמשקיעות תקציבי ענק בשיווק, נכשלות פעמים רבות בבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. זאת, משום שהן לא מצליחות להגיע לקהל היעד הרלוונטי למוצר שלהן.
קידום בגוגל, באימייל וברשתות החברתיות, מאפשר לפלח באופן מדויק את קהל היעד. ניתן להגדיר את המאפיינים של קהל היעד כמו מגדר, גיל, רמת השכלה, תחומי עניין, הרגלי צריכה ושימוש באפליקציות ועוד.
באמצעות המסר הנכון, במקום הנכון חברות סטארט אפ יכולות להמיר את קהל היעד הפוטנציאלי ללקוחות החברה.
"Don’t worry about failure; you only have to be right once"
מהי הבעיה עמה מתמודד קהל היעד שלכם ומהו הפיתרון שהחברה שלכם מציעה ללקוח? מהי התדמית שלכם בעיני הלקוח? במה המוצר שלכם שונה ממוצרים דומים? מהם היתרונות שיש למוצר שלכם על פני מוצרים מתחרים?
מי הלקוחות שעשויים להתעניין במוצר שלכם. בנו פרופיל של הלקוח הפוטנציאלי והתייחסו למאפיינים הדמוגרפיים שלו כמו מין, גיל, מיקום, רמת הכנסה, תחביבים, סטטוס אישי, מקצוע, מעמד כלכלי והרגלי קנייה. באמצעות הגדרת קהל היעד, תוכלו להבין כיצד לפנות אליו, באילו דרכים ועם אילו מסרים שיווקים להשתמש.
ישנן אלפי חברות סטארט אפ בישראל, אבל מה הופך את החברה שלכם לייחודית? כיצד קהל היעד שלכם יכול להפיק תועלת מהמוצרים או השירותים שלכם? כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים, חשוב מאוד להבין מה מבדל אתכם מהמתחרים, מהן נקודות החוזק שלכם מה הופך את המוצר שלכם למיוחד ומהפכני?
ממש כמו שהגדרתם תקציב לפיתוח המוצר שלכם, כך עליכם להגדיר את התקציב עבור שיווק דיגיטלי. קביעת התקציב היא חלק מכריע בניהול הקמפיין שלכם. הגדרת התקציב תסייע לכם לחלק בצורה טובה יותר את הכסף שלכם בין ערוצי השיווק השונים, ולהבין כמה עליכם להשקיע כדי להשיג תוצאות בעלות ערך.
לאחר שהגדרתם מה אתם רוצים להשיג ולמי אתם רוצים להגיע, זה הזמן להחליט באיזו דרך לעשות זאת. שיווק דיגיטלי כולל מגוון פלטפורמות וערוצים כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק תוכן, שיווק וידאו, קידום ממומן, שיווק שותפים ועוד.
לפני שתתחילו בגיבוש אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם, עליכם להגדיר מהי המטרה שלכם- האם אתם מעוניינים להשיג משקיעים או דווקא להגדיל את הלקוחות? האם אתם מעוניינים להתרכז בשוק הישראלי המקומי או לחדור לשווקים בינלאומיים?
זמן קריאה: 4 דקות מה הסיבה המרכזית שבגללה חברות סטארטאפ נסגרות? במשפט אחד – חברות סטארט אפ רבות משקיעות את מרבית התקציב שלהן על שלבי הפיתוח ובניית המוצר, ו”שוכחות”
זמן קריאה: 3 דקות חשוב לדעת שגם אם יש לכם תקציב נמוך, ישנם מגוון כלים שיאפשרו לכם לשווק את הסטארטאפ או המוצר שלכם בהצלחה כמו גוגל אדס למשל.
זמן קריאה: 4 דקות מדוע חשוב להתייחס ל- Product Market Fit , מי הם הלקוחות האידאליים שלכם, ואיך תגלו מהי הסביבה התחרותית אליה אתם נכנסים? כל התשובות במאמר הבא
זמן קריאה: 4 דקות החלטתם לפנות ללקוחות פוטנציאלים בחו״ל? קבלו את כל השאלות והתשובות שעולות תמיד על שיווק בינלאומי באינטרנט יש לכם סטארטאפ או עסק מקומי די מצליח, אבל
זמן קריאה: 4 דקות מהי אוטומציה שיווקית , מתי היא עובדת הכי טוב, מתי היא עלולה להיכשל, ומהן תוכנות האוטומציה השיווקית המובילות כיום בשוק? כל התשובות במאמר הבא
זמן קריאה: 4 דקות ראשית, מי אלה האבספוט (HubSpot)? האבספוט היא תוכנת שיווק ומכירות הפועלת בשיטת ה-inbound marketing המסייעת לחברות שיווק דיגיטלי ולחברות שמפרסמות באינטרנט למשוך מבקרים, להמיר לידים
מעוניינים להגדיל את היקף המכירות באמצעות שיווק דיגיטלי?
Rosh Digital 2018 © All rights Reserved
אין להעתיק תוכן מכל סוג ללא
אישור מפורש בכתב מבעל האתר.