מענק גוגל לעמותות (Google Grants) – למה חייבים להכיר את זה?
זמן קריאה: 2 דקות אם הגעתם לכאן זה סימן טוב, אתם מבינים שכדי להשיג את המטרות של העמותה שלכם אתם חייבים לפרסם את העמותה באינטרנט. הבעיה היא שרוב
מהם ערוצי השיווק הדיגיטלי המומלצים לקדם את העמותה?
אתר אינטרנט הוא הפנים של העמותה שלכם. עליו לכלול מידע על העמותה, על הפעילות, המטרות והחזון שלה. מומלץ לשתף באתר עדכונים וסיפורים של מתנדבים ואנשים שנעזרו בעמותה, ולכלול קריאות לפעולה כמו הרשמה לניוזלטר, הצטרפות כעוקבים ברשתות החברתיות, הצטרפות כמתנדבים לעמותה ומתן תרומה. כדי להעניק חווית משתמש טובה, האתר צריך להיות מסודר עם ניווט קל, פשוט ונוח. חשוב מאוד שהוא יהיה בעל עיצוב רספונסיבי – כלומר שתצוגת המסך שלו תהיה מותאמת לגדלי מסכים שונים – למובייל, למחשב הנייח, למחשב הנייד וללפטופ.
אחרי שהקמתם אתר אינטרנט חדש לעמותה או שדרגתם את העיצוב של האתר הישן, חשוב מאוד לקדם אותו. יש לכם שתי אפשרויות קידום עיקריות במנוע החיפוש של גוגל: קידום ממומן וקידום אורגני. קידום ממומן הוא פרסום של מודעות בתשלום בעוד שקידום אורגני מתבסס על שלל פעולות המכונות אופטימיזציה למנועי חיפוש, כמו הטמעת מילות מפתח או השגת קישורים חיצוניים. ההמלצה שלנו היא לשלב את שתי אפשרויות הקידום האלו על מנת להגדיל את תנועת הגולשים לאתר שלכם וכך להשיג את המטרות של העמותה.
מאמרים מאפשרים לכם לספר את הסיפור של העמותה ולהדגיש את החשיבות שלה. תוכלו למשל לשתף בסיפורים של מתנדבים, של אנשים שהעמותה סייעה להם או של אנשים שזקוקים לתרומה. בנוסף לכך, ניתן לספק מאמרים מקצועיים הנותנים טיפים בתחום שבו פועלת העמותה. המאמרים האלו יכולים להופיע באתר הבית שלכם, בבלוג או באתרים אחרים.חשוב מאוד לוודא שהתוכן כתוב היטב, שאין שגיאות כתיב ודקדוק, ושהמאמרים מענייניים וכוללים תמונות או סרטוני וידאו. כמו כן, גם בתחום ה-SEO לתוכן יש חשיבות עצומה ועמותות שירצו לקדם את עצמן באופן אורגני בגוגל יהיו חייבות לעשות שימוש בתוכן איכותי.
דפי תרומה הם דפים שמטרתם לעודד אנשים להשאיר תרומה עבור העמותה שלכם. דפים אלו צריכים להיות תמציתיים וברורים, משום שלאנשים אין זמן וסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים ומייגעים. בדף התרומה יש לציין את המטרה שלשמה אתם מגייסים כספים, ולשלב תמונות וסרטונים. חשוב מאוד להעביר בדף מסר שכל תרומה היא חשובה, ולתת לאנשים אפשרות לתרום גם סכומים קטנים. יש לוודא שעמוד התרומה מאובטח היטב ושניתן לתרום בכל סוגי כרטיסי האשראי. בנוסף, אל תשכחו לתת אפשרות לשתף את העמוד באמצעות הרשתות החברתיות, האימייל והוואטסאפ.
אנחנו נעזור לכם לבנות תכנית שיווק דיגיטלי לקידום העמותה. באמצעות יישום התכנית תוכלו להגדיל את היקפי התרומות לעמותה, למשוך מתנדבים שמעוניינים לתרום מזמנם וחשוב מכל- לתרום להגשמת המטרה שלשמה הוקמה העמותה.
דרך מעולה לקדם את העמותה שלכם בקצב מסחרר באמצעות פרסום בגוגל היא בקשה למענק של גוגל לעמותות. גוגל מבצעים בדיקת זכאות ובמידה ותעמדו בקריטריונים תוכלו לזכות במענק פרסום של 10,000$ בכל חודש. זוהי דרך נהדרת להגדיל את החשיפה בצורה משמעותית ולשווק את העמותה בצורה אגרסיבית מבלי להוציא על כך את כספי התורמים.
ככל שתתחילו לפרסם את העמותה מהר יותר כך תוכלו להשיג יותר תרומות בזמן קצר יותר. עמותות שמשכילות לעשות שימוש בכלים דיגיטליים מצליחות להגיע ליותר מתנדבים שיכולים לחסוך להם משאבים רבים ביחס לעמותות שנאלצות לשלם לספקים חיצוניים על כל פעולה שהן רוצות לבצע לקידום העמותה.
יש חשיבות אדירה ליכולת לפרסם באיזור הגיאוגרפי שבו מתרכזת פעילות העמותה. כדי למשוך מתנדבים רלוונטיים לעמותה לא תמיד יהיה צורך לפרסם בטלוויזיה או בעיתונות הכתובה. פרסום דיגיטלי ממוקד יסייע לכם להגיע לקהל הנכון תוך יכולת לבצע בקרה מתמדת ולא לחרוג מתקציבים שהגדרתם.
זמן קריאה: 2 דקות אם הגעתם לכאן זה סימן טוב, אתם מבינים שכדי להשיג את המטרות של העמותה שלכם אתם חייבים לפרסם את העמותה באינטרנט. הבעיה היא שרוב
זמן קריאה: 2 דקות עמותות מוגדרות כתאגיד המורכב מקבוצה של אנשים החוברים יחד למען מטרה, לרוב ציבורית. נכון לשנת 2020 ישנן יותר מ-37 אלף עמותות בישראל הפועלות בתחומים מגוונים
זמן קריאה: 2 דקות ניתוח הצלחות וכישלונות היסטוריים של מהלכי השיווק הדיגיטלי לעמותה שלכם לפני שאתם מתחילים בבניית תכנית שיווק דיגיטלי לעמותה שלכם, זה תמיד רעיון טוב להסתכל
מעוניינים להגדיל את היקף המכירות באמצעות שיווק דיגיטלי?
Rosh Digital 2018 © All rights Reserved
אין להעתיק תוכן מכל סוג ללא
אישור מפורש בכתב מבעל האתר.